Harry Potter rondreis

Groeten uit Zweinstein

Ben jij een echte Harry Potter fan? Dan mag je deze reis echt niet missen! Want tijdens deze rondreis door Schotland en Engeland bezoeken we verschillende belangrijke filmlocaties uit de Harry Potter films.

Nadat we met de nachtboot van Amsterdam naar Newcastle zijn gevaren brengen we een bezoek aan het Alnwick Castle dat in de film te zien was als Zweinstein. Via tussenstop Edinburgh rijden we naar Fort William waar we een mooie tocht gaan maken met de zweinsteinexpres door de schotse hooglanden en over het prachtige Glennfinnan viaduct. We verlaten Schotland om in Engeland een bezoek te brengen aan de Warner Bros studios waar we de filmsets van Harry Potter gaan bekijken. We kunnen hier leren vliegen op een bezemsteel, de klaslokalen en lerarenkamers van zweinstein bezoeken, lopen door het betoverende bos en nog veel meer! En omdat we toch in de buurt zijn gaan we ook nog een dagje naar Londen! Via Dover steken we het kanaal over en rijden we door Frankrijk en België weer terug naar Nederland.

3 mei t/m 10 mei 2022

Voor 1375 euro onbezorgd genieten? Ja!

Neem dan contact met ons op en beleef samen met ons

deze onvergetelijke vakantie!

Reserveer Harry Potter rondreis 3 t/m 10 mei 2022

Digitale brochure ontvangen? Vraag hier aan!