corona-proof op vakantie

25-06-2020
Gaan jullie met ons mee?

We zijn het allemaal wel zat toch, het thuiszitten. En dan gaat voor de meeste mensen met een beperking de vakantie ook nog eens niet door. En dat allemaal door dat stomme coronavirus…

Willen jullie er met jullie bewoners toch een paar dagen tussenuit? Dat kan vanaf 1 juli, coronaproof! We kunnen jullie namelijk als complete woning meenemen op een korte driedaagse vakantie. bijvoorbeeld naar de Beekse bergen.

Samen gaan we genieten van de uitgestrekte savanne en het gezelschap van wilde dieren. We verblijven in een ruime en luxe Groepslodge midden in de indrukwekkende natuur. We slapen met dierengeluiden op de achtergrond en ontbijten in de ochtend met langslopende giraffen en zebra's in de achtertuin.

Tijdens de vakantie zullen er 2 begeleiders vanuit de woning mee gaan en 1 vakantiebegeleider van stichting FrankLin.

De vakantiebegeleider van Stichting FrankLin zorgt voor het programma, entertainment en eten en drinken. De zorg voor de bewoners doen jullie. Op deze manier komen de bewoners alleen in aanraking met medebewoners en eigen begeleiders, net als thuis. Bovendien wordt de vakantie voorbereid door Stichting FrankLin en hoeven jullie er dus bijna geen tijd in te investeren.

Neem voor meer informatie en alle mogelijkheden contact met ons op via info@stichtingfranklin.nl of bel 06-23391889

Overzicht