Help jij ons een stukje verder?

07-07-2017
De kant is al bijna klaar!

Deze zomer hebben we, samen met een groep leuke deelnemers met een verstandelijke beperking, drie keer een week mogen genieten tijdens een fantastische vakantie in Sauerland! Dit gaan we volgend jaar weer doen. Sterker nog, dit gaan we vanaf nu heel vaak doen! Maar om deze vakanties voor onze deelnemers leuk en betaalbaar te houden is het voor ons belangrijk dat onze stichting beschikt over een eigen 9 persoons bus. En daar hebben we jullie hulp bij nodig.

Wij hebben een puzzel van 1000 stukjes van een bus die voor Stichting FrankLin geweldig zou zijn. We willen jullie de mogelijkheid bieden om ons een “stukje” verder te helpen met onze droom waar te maken. Dit kunnen jullie doen door puzzelstukjes te sponseren voor 30 euro per stuk. Elke keer dat er een stukje wordt gesponserd zullen wij deze in de puzzel aanleggen net zo lang tot de puzzel compleet is. Als tegenprestatie verloten wij elke week leuke prijzen onder alle donaties. Door een aantal gulle eerste donaties hebben we de kantstukjes van de puzzel al bijna allemaal kunnen leggen.

Een puzzelstukje doneren kan door € 30,00 over te maken op rekeningnummer NL92 INGB 0007 638181 tnv Stichting FrankLin,  onder vermelding van “weer een stukje verder”.

Wil je vast een voorproefje hoe gelukkig je onze deelnemers maakt, volg ons dan op www.facebook.com/stichtingfranklin en bekijk de filmpjes van onze vakanties en aktiviteiten!

Namens al onze deelnemers en vrijwilligers Bedankt!!

Overzicht