Winter in Willingen

Hou je ook zo van de gezelligheid in de winter? Dan is deze reis echt iets voor jou!

Tijdens deze reis bezoeken we de wintersport plaats Willingen met zijn leuke winkelstraatjes en echte skipistes. We gaan naar de sfeervolle kerstmarkten van Kassel en Soest in Duitsland. We maken het vakantiehuis gezellig met elkaar rond de mooie kerstboom, met heerlijk eten en drinken. Als afsluiting van de vakantie gaan we met elkaar uit eten in een echt Duits restaurant.

Reacties van onze deelnemers in de zomer? Bekijk deze video's

Als je met ons meegaat, ga je voor veel persoonlijke aandacht in een familie setting. Dat is wat ons zo bijzonder maakt! Wij, Frank, Linda en dochter Isabelle gaan als gezin mee. Wij adopteren je voor één week in ons gezin samen met vrijwilligers uit de zorg. Vanuit het diepste van ons hart weten we hoe belangrijk het is om te genieten van het leven. Vanuit persoonlijke ervaring weten we dat het vaak juist de kleine dingen zijn die het hem doen.

Deelnemers die een fantastische tijd zullen hebben bij ons:

14 december t/m 20 december 2019 (nog 6 plekken beschikbaar)

Reserveer door op de link van jouw reis hieronder te drukken.

Reserveer Winter in Willingen 14 december tm 20 december 2019

Digitale brochure ontvangen? Vraag hier aan!

Hieronder nog extra informatie:

Per groep zullen we bekijken wat we gaan doen zodat het programma zoveel mogelijk aansluit op jullie wensen. Hieronder een selectie uit de vele mogelijke uitstapjes die we kunnen gaan doen.

Willingen In 10 minuten rijden zijn we in Willingen. Hier gaan we met de Gondel naar de Uitkijktoren op ruim 800 meter hoogte. Je vindt hier veel leuke souveniers en je kan hier kaarten kopen om naar huis te sturen.

Wild&freizeitpark Een dierentuin in de heuvels van Willingen met o.a. Een dinobos, roofvogelshows en een sprookjesbos waar de sprookjes in het Nederlands worden voorgelezen.

We kunnen ook thuis relaxen, creatief bezig zijn of samen een puzzel maken. Maar misschien gaan we wel zwemmen, bowlen,  bezoek brengen aan pretpark fort fun of aan een oud kasteel/paleis. Wandelingen maken, fietsen, mountainbiken, etc. het is maar net wat jij wilt doen. We stemmen het volledig op maat af zodat jij geniet!

Je vakantieverblijf Je slaapt in Haus Hirtenhof in het schilderachtig gelegen dorp Eimelrod. Dit dorp ligt in de gemeente Willingen-Upland in het heuvelachtige Sauerland in Duitsland. We hebben éénpersoons kamers en tweepersoons kamers waar je heerlijk weg kunt dromen. We hebben twee badkamers die je deelt met je medereizigers.

Het vervoer Op de dag van vertrek verzamelen we om 9.30 uur op een verzamelpunt in Nederland met een heerlijk kopje koffie en iets lekkers, het is tenslotte vakantie! Hier stappen we met zijn allen in de FrankLin bus om zo in maximaal 4 uurtjes naar Eimelrod te reizen. Rond lunchtijd komen we aan in Haus Hirtenhof waar een heerlijke lunch met duitse lekkernij op ons staat te wachten. Hier horen jullie de rest van het programma van die dag en de week. De terugreis zullen we tegen etenstijd aankomen.