Ga jij met ons mee?

Activiteitenkalender:

Donderdag 6 juni - Frozen de musical (vol)

Wanneer Elsa na een ruzie met Anna vlucht beseft ze niet dat ze per ongeluk haar krachten in heeft gezet om Arendelle in een eeuwige winter achter te laten. Wat volgt is een avontuurlijke zoektocht van Anna naar haar zus, ontmoetingen, strijdt om het koningschap van Arendelle en uiteindelijk de ontdekking dat er slechts één oplossing is die Elsa's magie teniet kan doen: een daad van ware liefde.

Wanneer?                      Donderdag 6 juni van 17.00 tot 23.00

Verzamelplaats?            La Place, Westerheide 2 in Laren

Kosten?                          € 120,00 per persoon

Zaterdag 24 augustus - Dierenpark Amersfoort

We gaan op bezoek bij de beren, giraffen en apen, gaan op reis door het dinobos en duiken op tussen de prairiehondjes in dierenpark amersfoort. Tussen de middag eten we gezellig met elkaar in restaurant “de Boerderij” in het park.

Wanneer?                    Zaterdag 24 augustus van 10.00 tot 16.00

Verzamelplaats?          Ingang dierenpark Amersfoort

Kosten?                       € 75,00 per persoon

Zaterdag 28 september - Orchideeënhoeve

We brengen een bezoek aan Pantropica wat tot voor kort nog orchideeënhoeve heette. Hier gaan we op ontdekking door tien verschillende continenten en maken we kennis met allerlei bijzondere dieren en highlights uit de tropen.

Wanneer?                    Zaterdag 28 september van 10.00 tot 16.00

Verzamelplaats?          La Place, Westerheide 2 in Laren

Kosten?                       € 60,00 per persoon

Bowlen met een frietje

Gezellig met elkaar een uur bowlen en daarna heerlijk een frietje met een snack. Gooi jij de meeste strikes en word je de winnaar van de dag?

Wanneer?          Zaterdag 6 juli van 15.45 tot 18.00

Zaterdag 3 augustus 15.45 tot 18.00

Zaterdag 7 september van 15.45 tot 18.00

Waar?                Superfun, Middelhoefseweg 10 Amersfoort

Kosten?             € 25,00 per persoon per keer

Wil jij mee doen met één van deze activiteiten? Klik dan op de "aanmelden" button bij de activiteit of stuur een mail naar: info@stichtingfranklin.nl

Hou ook onze website www.stichtingfranklin.nl in de gaten voor meer activiteiten en reizen.

Let op! Voor alle activiteiten geldt dat het alleen door kan gaan bij minimaal vijf aanmeldingen.