Molenstraat 134

Ga jij met ons mee?

Activiteitenkalender:

Zondag 21 april - Keukenhof met lunch in het park

We bezoeken Keukenhof in Lisse voor levende geuren en lentekleuren, verse tulpen,  amaryllissen,  krokussen  en  nog  veel  meer  in  's werelds  grootste bloemenpark. Ieder jaar tovert Keukenhof in het voorjaar om tot een kleurrijke bloemenzee. De bloementuinen in de Keukenhof zijn een prikkelend feest voor de zintuigen.

Wanneer?                      Zondag 21 april  van 10.00 –16.00

Verzamelplaats?            La Place, Westerheide 2 in Laren

Kosten?                         € 75,00 per persoon

Vrijdag 17 mei - Beekse Bergen

Ga  je mee op safari langs de wilde dieren! Tijdens ons uitje naar de Beekse bergen bezoeken we ze allemaal. We maken een bustocht, een wandeling en een boottocht langs de dieren en natuurlijk eten we tussen de middag wat lekkers in het park.

Wanneer?                      Vrijdag 17 mei van 9.30 –18.00

Waar?                            La Place, Westerheide 2 in Laren

Kosten?                         € 75,00 per persoon

Donderdag 6 juni - Frozen de musical

Wanneer Elsa na een ruzie met Anna vlucht beseft ze niet dat ze per ongeluk haar krachten in heeft gezet om Arendelle in een eeuwige winter achter te laten. Wat volgt is een avontuurlijke zoektocht van Anna naar haar zus, ontmoetingen, strijdt om het koningschap van Arendelle en uiteindelijk de ontdekking dat er slechts één oplossing is die Elsa's magie teniet kan doen: een daad van ware liefde.

Wanneer?                      Donderdag 6 juni van 17.00 tot 23.00

Verzamelplaats?            La Place, Westerheide 2 in Laren

Kosten?                          € 120,00 per persoon

Zaterdag 16 maart maart - Efteling en pannenkoeken eten

Het Sprookjesbos, de Baron, Fata Morgana, Droomvlucht en de Python zijn zo maar een paar attracties waar jij misschien wel in gaat. We sluiten deze dag af in Polles Keuken, het pannenkoekenrestaurant in de Efteling.

Wanneer?                    Zaterdag 16 maart van 09.00 tot 19.30

Verzamelplaats?          La Place, Westerheide 2 in Laren

Kosten?                       € 120,00 per persoon

Bowlen met een frietje

Gezellig met elkaar een uur bowlen en daarna heerlijk een frietje met een snack. Gooi jij de meeste strikes en word je de winnaar van de dag?

Wanneer?          Zaterdag 6 april van15.45 tot 18.00

Zaterdag 4 mei van 15.45 tot 18.00

Zaterdag 1 juni van 15.45 tot 18.00

Waar?                Superfun, Middelhoefseweg 10 Amersfoort

Kosten?             € 25,00 per persoon per keer

Wil jij mee doen met één van deze activiteiten? Klik dan op de "aanmelden" button bij de activiteit of stuur een mail naar: info@stichtingfranklin.nl

Hou ook onze website www.stichtingfranklin.nl in de gaten voor meer activiteiten en reizen.

Let op! Voor alle activiteiten geldt dat het alleen door kan gaan bij minimaal vijf aanmeldingen.