corona proof op vakantie

gaan jullie met ons mee?

We zijn het allemaal wel zat toch, het thuiszitten. En dan gaat voor de meeste mensen met een beperking de vakantie ook nog eens niet door. En dat allemaal door dat stomme coronavirus…

Willen jullie er met jullie bewoners toch een paar dagen tussenuit? Dat kan vanaf 1 juli, coronaproof! We kunnen jullie namelijk als complete woning meenemen op een korte vakantie. Bijvoorbeeld naar de Beekse Bergen.

Samen gaan we genieten van de uitgestrekte savanne en het gezelschap van wilde dieren. We verblijven in een ruime en luxe Groepslodge midden in de indrukwekkende natuur. We slapen met dierengeluiden op de achtergrond en ontbijten in de ochtend met langslopende giraffen en zebra's in de achtertuin.

Tijdens de vakantie zullen er 2 begeleiders vanuit de woning mee gaan en 1 vakantiebegeleider van stichting FrankLin.

De vakantiebegeleider van stichting FrankLin zorgt voor het programma, entertainment en eten en drinken. De zorg voor de bewoners doen jullie. Op deze manier komen de bewoners alleen in aanraking met medebewoners en eigen begeleiders, net als thuis. Bovendien wordt de vakantie voorbereid door Stichting FrankLin en hoeven jullie er dus bijna geen tijd in te investeren.

Regels en aanpassingen om de vakantie coronaproof te kunnen organiseren:

· In de bus zijn spatschermen rond de bestuurdersplek waardoor de FrankLin begeleider afgeschermd zit van de vakantiegangers.

· In het vakantiehuis heeft de FrankLin begeleider een slaapkamer met eigen sanitair.

· Het vakantiehuis heeft een grote leefruimte (woonkamer met keuken). Wanneer de FrankLin begeleider in deze ruimte aanwezig is draagt hij/zij een mondkapje en handschoenen.

De vakantie kan ook zonder FrankLin begeleider worden geboekt. De vakantie wordt dan wel door stichting FrankLin voorbereid zodat de begeleiders daarin worden ontzorgd. Bij aankomst in het vakantiehuis zijn de bedden opgemaakt en staan de boodschappen al uitgepakt in de kasten en kan de vakantie meteen beginnen. Indien gewenst kan er gebruik worden gemaakt van een 9 persoons bus van stichting FrankLin.

Meer vragen, wensen of opmerkingen? Bel of mail gerust!  info@stichtingfranklin.nl  -  06-23391889