info@stichtingfranklin.nl instagram linkedin

Annuleren

Stay positive

Annuleringskosten van de reis door de reiziger:

Als de reiziger besluit niet meer mee te gaan en geen annuleringsregeling heeft afgesloten zijn daar kosten aan verbonden. De hoogte van het bedrag is afhankelijk van het tijdstip waarop er geannuleerd wordt.

Annulering & wijzigingen vanuit Stichting FrankLin:
Stichting FrankLin heeft het recht de overeenkomst met onmiddellijke ingang op te zeggen bij overmacht, zoals rampen. Het recht om bij tussentijdse medische wijziging van reiziger de boeking te annuleren of een gepast alternatief te bieden. Bij te weinig boekingen of als het begeleidersteam door uitval niet compleet is om de juiste zorg te kunnen verlenen, is Stichting FrankLin gerechtigd om de boeking te annuleren of een gepast alternatief te bieden. Gaat de reiziger niet akkoord met het alternatief, dan vindt restitutie plaats van de reissom.

Annuleringsregeling:
Stichting FrankLin biedt op het aanmeldingsformulier de mogelijkheid deel te nemen aan een annuleringsregeling. Als de reiziger zich voor de annuleringsregeling op geeft heeft hij dekking bij annulering van de reis door ernstige ziekte of calamiteit van zichzelf of familie in de eerste graad. De kosten voor deze annuleringsregeling staan bij de reisinformatie aangegeven. Annulering dient zo snel mogelijk telefonisch doorgegeven te worden. Daarnaast vraagt Stichting FrankLin de annulering per email te bevestigen met gegronde reden van annuleren. Indien het geen gegronde reden is betaalt de reiziger de bovenstaande annuleringskosten.

instagram linkedin linkedin