Tijdens de vakantie

Gezellig hier!

Accommodatie
Omdat we streven naar een fijne, aandachtige en kleinschalige vorm van vakantievieren zullen de vakanties voornamelijk plaatsvinden in vakantiehuizen waar we met z’n allen verblijven. Zo kunnen er leuke activiteiten in het verblijf aangeboden worden, zoals spelletjes avond, muziek optredens en bonte avonden en kan er samen gekookt worden.
We streven er naar om zo veel mogelijk kamers te hebben in een vakantie huis, echter is het niet mogelijk dat elke deelnemer zijn eigen slaapkamer heeft. Dit houdt in dat het voor komt dat een deelnemer een kamer moet delen. We letten hierbij wel op dat de deelnemers niet een bed hoeven te delen, tenzij anders bekend is bij ons.

Eten en drinken
Omdat we verblijven in huizen, zorgen we met z’n allen voor eten en drinken. Dit houdt in dat er rekening gehouden wordt met dieetwensen en allergieën.
Eten en drinken is bij de prijs van de vakantie inbegrepen, zo ook een hapje of drankje op een terras of restaurant.

Thuisfront
Bij elke vakantie wordt een appgroepje aangemaakt voor het thuisfront, naar aanleiding van het opgegeven telefoonnummer op het aanmeldformulier. Zo kan begeleiding/verwanten een beetje meegenieten van de vakantie. Ook kunnen we op deze manier in contact blijven met het thuisfront mocht er iets niet naar wens zijn.

Fotoboekje
Op het aanmeldformulier staat de keus om een fotoboekje via ons aan te schaffen. Dit houdt in dat er tijdens de vakantie veel foto’s gemaakt worden van de omgeving en van elkaar. Wanneer een deelnemer niet op de foto wilt staan, wordt hiermee rekening gehouden.

Feedback
Mocht er feedback tijdens, voor of na een vakantie/uitje/evenement zijn, horen we dit graag. Dit kan schriftelijk via info@stichtingfranklin.nl. Wij streven ernaar je feedback binnen 14 dagen te beantwoorden.