Doelstelling

Onbezorgd genieten!

Doelstelling
Stichting FrankLin stelt zich ten doel: Het faciliteren van vrijetijdsbesteding voor mensen met een verstandelijke beperking. De stichting tracht haar doel te bereiken door het faciliteren van reizen, activiteiten en evenementen voor deze doelgroep.

Missie

De missie van ons is om mensen met een vorm van een beperking onbezorgd te laten genieten. Dit doen we door het organiseren van activiteiten, reizen en evenementen voor deze doelgroep. Kernwoorden bij de organisatie en uitvoering van onze activiteiten zijn: liefdevol, aandachtig, enthousiast en met humor.

Visie

Stichting FrankLin is van mening dat het voor iedereen mogelijk moet zijn om te genieten van het leven, ongeacht of je wel of geen beperking hebt. We zetten ons daarom voor deze laatste doelgroep in om dit met gepaste activiteiten, toegankelijke vakanties, leuk entertainment, liefde en aandacht voor elkaar te krijgen.