Sauerland

Vanaf het moment dat jij de FrankLin bus instapt is je vakantie begonnen!

Vanuit ons vakantiehuis genieten we samen van de gezellige dorpjes en de prachtige natuur in het hart van Sauerland.

Tijdens deze reis kunnen we o.a. Een mooie boottocht maken, een bezoek brengen aan de dierentuin en de hoogste uitkijktoren in de omgeving bezoeken om over heel Sauerland uit te kijken. Per groep zullen we bekijken wat we nog meer gaan doen zodat het programma zoveel mogelijk aansluit op jullie wensen.

Reacties van onze deelnemers? Bekijk deze video's

voor 875,- euro onbezorgd genieten? Ja!

Neem contact met ons op en beleef samen deze onvergetelijke vakantie!

reserveer sauerland 12 t/m 18 juni 2021

reserveer sauerland 19 t/m 25 juni 2021

reserveer sauerland 26 juni t/m 2 juli 2021

reserveer sauerland 3 t/m 9 juli 2021

reserveer sauerland 17 t/m 23 juli 2021

Digitale brochure ontvangen? Klik hier.

Hieronder nog extra informatie:

Per groep zullen we bekijken wat we gaan doen zodat het programma zoveel mogelijk aansluit op jullie wensen. Hieronder een selectie uit de vele mogelijke uitstapjes die we kunnen gaan doen.

Willingen In 10 minuten rijden zijn we in Willingen. Hier gaan we met de Gondel naar de Uitkijktoren op ruim 800 meter hoogte. Je vindt hier veel leuke souveniers en je kan hier kaarten kopen om naar huis te sturen.

Wild&freizeitpark Een dierentuin in de heuvels van Willingen met o.a. Een dinobos, roofvogelshows en een sprookjesbos waar de sprookjes in het Nederlands worden voorgelezen.

We kunnen ook thuis relaxen, creatief bezig zijn of samen een puzzel maken. Maar misschien gaan we wel zwemmen, bowlen,  bezoek brengen aan pretpark fort fun of aan een oud kasteel/paleis. Wandelingen maken, fietsen, mountainbiken, etc. het is maar net wat jij wilt doen. We stemmen het volledig op maat af zodat jij geniet!

Je vakantieverblijf Je slaapt in Haus Hirtenhof in het schilderachtig gelegen dorp Eimelrod. Dit dorp ligt in de gemeente Willingen-Upland in het heuvelachtige Sauerland in Duitsland. We hebben éénpersoons kamers en tweepersoons kamers waar je heerlijk weg kunt dromen. We hebben twee badkamers die je deelt met je medereizigers.

Het vervoer Op de dag van vertrek verzamelen we om 9.30 uur op een verzamelpunt in Nederland. Hier stappen we met zijn allen in de FrankLin bus om zo in maximaal 4 uurtjes naar Eimelrod te reizen. Rond lunchtijd komen we aan in Haus Hirtenhof waar een heerlijke lunch met duitse lekkernij op ons staat te wachten. Hier horen jullie de rest van het programma van die dag en de week. De terugreis zullen we om 16.00 uur weer terug zijn op het verzamelpunt.