Sauerland

Vanaf het moment dat jij de FrankLin bus instapt is je vakantie begonnen! Samen gaan we naar het schilderachtige gelegen Eimelrod, in het hart van Sauerland/ Duitsland. Tijdens deze reis gaan we o.a. een mooie boottocht maken, bezoeken we de dierentuin van WIllingen en gaan we naar de hoogste uitkijktoren in de omgeving om over heel Sauerland te kijken. Per groep zullen we bekijken wat we nog meer gaan doen zodat het programma zoveel mogelijk aansluit op jullie wensen.

Reacties van onze deelnemers? Bekijk deze video's

Als je met ons meegaat, ga je voor veel persoonlijke aandacht in een familie setting. Dat is wat ons zo bijzonder maakt! Wij, Frank, Linda en dochter Isabelle gaan als gezin mee. Wij adopteren je voor één week in ons gezin samen met vrijwilligers uit de zorg. Vanuit het diepste van ons hart weten we hoe belangrijk het is om te genieten van het leven. Vanuit persoonlijke ervaring weten we dat het vaak juist de kleine dingen zijn die het hem doen. We gaan met maximaal 5 deelnemers op reis.

Deelnemers die een fantastische tijd zullen hebben bij ons:

voor 825,- euro onbezorgd genieten? Ja!

Neem contact met ons op en beleef samen deze onvergetelijke vakantie!

Reserveer Onbezorgd genieten in Sauerland 1 juni tm 7 juni

Reserveer Onbezorgd genieten in Sauerland 29 juni tm 5 juli

Reserveer Onbezorgd genieten in Sauerland 13 juli tm 19 jul

Reserveer Onbezorgd genieten in Sauerland 3 augustus tm 9 augustus

Reserveer Onbezorgd genieten in Sauerland  21 september tm 27 september

Reserveer Onbezorgd genieten in Sauerland  5 oktober tm 11 oktober

Digitale brochure ontvangen? Vraag hier aan.

Hieronder nog extra informatie:

Per groep zullen we bekijken wat we gaan doen zodat het programma zoveel mogelijk aansluit op jullie wensen. Hieronder een selectie uit de vele mogelijke uitstapjes die we kunnen gaan doen.

Willingen In 10 minuten rijden zijn we in Willingen. Hier gaan we met de Gondel naar de Uitkijktoren op ruim 800 meter hoogte. Je vindt hier veel leuke souveniers en je kan hier kaarten kopen om naar huis te sturen.

Wild&freizeitpark Een dierentuin in de heuvels van Willingen met o.a. Een dinobos, roofvogelshows en een sprookjesbos waar de sprookjes in het Nederlands worden voorgelezen.

We kunnen ook thuis relaxen, creatief bezig zijn of samen een puzzel maken. Maar misschien gaan we wel zwemmen, bowlen,  bezoek brengen aan pretpark fort fun of aan een oud kasteel/paleis. Wandelingen maken, fietsen, mountainbiken, etc. het is maar net wat jij wilt doen. We stemmen het volledig op maat af zodat jij geniet!

Je vakantieverblijf Je slaapt in Haus Hirtenhof in het schilderachtig gelegen dorp Eimelrod. Dit dorp ligt in de gemeente Willingen-Upland in het heuvelachtige Sauerland in Duitsland. We hebben éénpersoons kamers en tweepersoons kamers waar je heerlijk weg kunt dromen. We hebben twee badkamers die je deelt met je medereizigers.

Het vervoer Op de dag van vertrek verzamelen we om 9.30 uur op een verzamelpunt in Nederland met een heerlijk kopje koffie en iets lekkers, het is tenslotte vakantie! Hier stappen we met zijn allen in de FrankLin bus om zo in maximaal 4 uurtjes naar Eimelrod te reizen. Rond lunchtijd komen we aan in Haus Hirtenhof waar een heerlijke lunch met duitse lekkernij op ons staat te wachten. Hier horen jullie de rest van het programma van die dag en de week. De terugreis zullen we tegen etenstijd aankomen.