info@stichtingfranklin.nl instagram linkedin

31-03-2020
Even geen groeten uit...

FrankLin en het coronavirus

De regels die de regering het land heeft opgelegt in verband met het coronavirus hebben voor onze activiteiten en reizen natuurlijk gevolgen. Hier lees je welke gevolgen dit zijn.

Activiteiten en evenementen:

Alle activiteiten en evenementen die stonden gepland tot 1 juni gaan helaas niet door. Dat betekend dat we niet bij woningen en instellingen langs kunnen gaan voor leuke activiteiten maar ook dat het prinsen en prinsessenbal op Koningsdag niet door gaat. We gaan kijken of we het bal op een later moment in het jaar door kunnen laten gaan maar laten dit afhangen van de adviezen van de overheid en het RIVM.

Het FrankLin festival vindt na 1 juni plaats en daarom gaan wij er vooralsnog vanuit dat het festival gewoon doorgaat; de voorbereidingen zijn in volle gang. Aangezien de situatie dagelijks verandert, nemen wij zeker tot half mei geen beslissingen over het doorgaan van het festival - tenzij we worden ingehaald door een nieuwe realiteit.

Reizen:

Alle vakanties tot 1 juni kunnen niet doorgaan zoals we dat graag zouden willen. Aan iedereen die een reis bij ons heeft geboekt in deze periode is een alternatief aangeboden. Inmiddels is dit voor bijna iedereen gevonden.

Vakanties met vertrek na 1 juni blijven vooralsnog ongewijzigd. Voor elke reis nemen wij uiterlijk een maand voor de vertrekdatum een beslissing. Wij blijven hierbij de adviezen van het RIVM en het Ministerie van Buitenlandse Zaken nauwgezet volgen. Wanneer we besluiten een reis niet door te laten gaan wordt in overleg met de deelnemer naar een alternatief gezocht. Wordt deze niet direct gevonden dan krijgt de deelnemer een FrankLin tegoedbon die op een later moment besteed kan worden. De bon blijft één jaar geldig.

We hopen dat we hiermee jullie vragen hebben weggenomen. Mochten jullie wel nog vragen hebben kan je deze via een mailtje naar info@stichtingfranklin.nl sturen.

Overzicht

instagram linkedin linkedin