Vakantiebrochure 2022

07-10-2021
Ga jij met ons mee?

De nieuwe brochure met de vakanties van 2022 is uit!

Wat heerlijk dat we het afgelopen jaar weer met zo veel vakantiegangers onbezorgd mochten genieten op vakantie! Dat blijven we natuurlijk graag nog jaren samen doen! Jij ook?

Voor aankomend jaar hebben we weer een heleboel nieuwe reizen op het programma staan. Zo gaan we wat meer buitenlandse reizen doen maar zullen we zeker ook nog een heleboel mooie plekken in Nederland gaan ontdekken.

Om het jou wat makkelijker te maken om een reis te kiezen die goed bij je past hebben we de vakanties verdeeld in drie categorieën; rustige vakanties, actieve vakanties en zorgvakanties.

Via onderstaande link kan je de brochure meteen inzien. Wil je graag een papieren versie thuis om lekker doorheen te bladeren? Stuur dan een mailtje naar info@stichtingfranklin.nl

BROCHURE 2022