Molenstraat 134

vakantiebrochure 2023

24-08-2022
vakantiebrochure 2023

En daar is ie dan, de vakantiebrochure voor 2023. En wat kijken we er weer naar uit om met jullie op vakantie te gaan!

Dit jaar hebben we weer een heleboel  nieuwe vakanties toegevoegd waardoor je nog meer keuze hebt. Zo gaan we een mooie treinreis door Noorwegen maken, zoeken we de zon een aantal keren op en gaan we zelfs helemaal naar West Amerika voor een onvergetelijke rondreis. Dichter bij huis kan je nu ook naar Zeeland, de Veluwe, Schoorl of Terschelling. Natuurlijk staan onze oude vertrouwde vakanties er ook nog steeds tussen dus er zit vast een leuke reis voor je bij!

Staat jouw favoriete vakantiebestemming er nog niet bij of ben je nog nooit in een bepaald land geweest waar je toch wel heel graag een keer op vakantie naartoe wilt? Geef het dan aan ons door, we zijn namelijk altijd op zoek naar leuke nieuwe bestemmingen!

Klik hier om de digitale brochure te downloaden

Wil je de brochure liever per post ontvangen? Stuur dan een mailtje naar info@stichtingfranklin.nl

Overzicht
FrankLin reizen