info@stichtingfranklin.nl instagram linkedin

13-10-2022
Proost!

Vrijwilligster Nathalie

“Ik vind het ook heel leuk dat jullie ervoor zorgen dat het ook een beetje vakantie is voor de vrijwilliger. Niet alleen de cliënt staat centraal, maar ook de vrijwilliger”

De voornaamste reden dat Nathalie, naast haar werk als woonbegeleidster, ook nog vrijwilligster is bij FrankLin heeft te maken met de doelgroep. Het geeft haar voldoening als ze ziet dat een deelnemer blij wordt van een klein gebaar, wat voor andere misschien vanzelfsprekend kan zijn.

Een vakantie opent Nathalie haar ogen. Doordat ze meer tijd heeft voor de deelnemers, ziet ze dat deelnemers zelfstandiger zijn.

Nathalie haar leukste vakantie met ons was een vakantie naar Italië. De bestemming was geheel nieuw voor haar en de vriendinnen-groep die mee was vond ze onwijs gezellig. De interactie die Nathalie had met de meiden, het momentje samen cocktails maken of een spelletje doen aan de keukentafel gaf haar een familiegevoel. Het ondernemen tijdens een vakantie spreekt haar het meest aan, samen bezig zijn; een boottochtje, stadje bezoeken of wandelen in de bergen. Ze zou dan ook graag nog een keer naar Oostenrijk of Zwitserland willen met de stichting, misschien wel met een huttentocht?! Óf nog een keer naar Zuid Amerika.

Nathalie kent FrankLin via Sherpa en ze heeft dan ook al een hoop vakanties op haar naam staan!

Overzicht

instagram linkedin linkedin