info@stichtingfranklin.nl instagram linkedin

Graag stellen we voor...

01-11-2022
Alom gezelligheid!

Voor Evert en Marie-José maakt het niet uit waarheen de vakantie gaat, als het maar klikt met de deelnemers en ze allemaal plezier hebben.

“Het is een kleine moeite om onze medemens te helpen door ze een mooie vakantie te bezorgen. Daar genieten we zelf ook van”

“We hebben het goed én we hebben de tijd om iets voor een ander te betekenen.”

Inmiddels gaan ze al jaren als vrijwilligers mee op vakantie met Stichting FrankLin. Hier hebben ze ook een deelnemer als vast maatje aan overgehouden. Deze bezoeken ze ongeveer 3 a 4 keer per jaar, dan maken ze leuke uitstapjes met hem.

Het vrijwilligerswerk is tweerichtingsverkeer. Marie José en Evert brengen plezier bij een ander én ze worden er zelf ook blij van. Tegelijkertijd blijven ze ook actief in de maatschappij. Een win-win situatie, waarbij voor hen een goed contact over en weer belangrijk is. Ze hebben veel waardering voor het initiatief van Stichting FrankLin, het organiseren van vakanties en uitstapjes voor mensen met een beperking.

Ze hopen nog lang vrijwilligers te kunnen zijn en veel vakanties mee te mogen maken.

Overzicht

instagram linkedin linkedin