Molenstraat 134

Graag stellen we voor...

20-12-2022
Heerlijk genieten!

Dat Anne vrijwilligster is bij de stichting is eigenlijk heel logisch; Frank is haar broer! Én Anne werkt al jaren met de doelgroep als afgestudeerd verpleegkundige. Het bijzondere aan de vakanties vindt ze dat ze de deelnemers op een andere manier leert kennen. De deelnemers zijn ontspannen en je ziet ze genieten, dit maakt het voor Anne leuk.

Op zich, zegt Anne, maakt de activiteit en de bestemming niet uit; het gaat er om dat de deelnemers 100% aandacht en rust krijgen van de dagelijkse sleur.

“Ze voelen zich gezien en gehoord”.

Anne krijgt dan ook regelmatig de opmerking van de begeleiding en verwanten dat de deelnemers er uitgerust uitzien.

Anne haar leukste herinnering is met Linda en 3 vrouwelijke deelnemers toen ze gingen winkelen in Korbach, Duitsland. De deelnemers werden als een model aangekleed en deden een modeshow in de winkel, “je zag ze stralen”.

Anne houdt van vakanties waar ze lekker de ruige natuur op kan zoeken, zoals in Tsjechië of Roemenië. Maar ook kastelen bezoeken, de geschiedenis en cultuur opsnuiven is voor haar een pre.

Overzicht
FrankLin reizen
Stichting FrankLin
Molenstraat 134