info@stichtingfranklin.nl instagram linkedin

Graag stellen we voor...

14-01-2023
Smile!

De reden dat Nienke bij ons vrijwilligster is geworden is omdat ze vindt dat ze het leukste werk heeft. Nienke werkt zelf bij Sherpa, op een kinderdagcentrum.

“Waarom dan ook niet onbetaald doen wat je leuk vindt?”.

Ze vindt het fijn om te zien dat zij deelnemers op hun gemak kan stellen, ze merkt dat deelnemers haar snel vertrouwen en zich veilig voelen. Nienke schrijft op haar eigen Facebook over de vakantie ervaring met Stichting Franklin: “de mens" is waar ik het meest gelukkig van word en ik heb wederom mogen ervaren dat ik in de allerleukste sector werk die er bestaat.

De tweede vakantie waar Nienke mee naartoe was, was naar Mallorca. Hiervan herinnerd ze zich nog een speciaal moment; het was avond en ze zaten met z’n alle aan tafel te praten over seksualiteit en jezelf durven zijn. Nienke vond het bijzonder om te merken dat het zo’n open gesprek was, dat alles gerespecteerd werd door de deelnemers en iedereen zijn mening mocht geven.

Wanneer Nienke zelf op vakantie gaat wil ze graag een combinatie van alles: cultuur, strand, actief, zon, veel zien, lekker eten etc etc. Het liefst in Italië, op Sardinië. Ruimte voor ontspanning en inspanning is voor Nienke belangrijk.

Overzicht

instagram linkedin linkedin