ZEN in Sauerland

11-01-2017
4 dagen ruimte voor jezelf

Yes!!  Voor de eerste keer ga ik samen met mijn vriendinnen Ianthe, Ria en Merle een ZEN weekend In het prachtige Sauerland organiseren en jij kan van deze premiere getuige zijn! Een paar jaar geleden zat ik zelf in een burn-out, ik wilde graag weg maar ik had niet de middelen en lichamelijke mogelijkheden. Ik was beperkt maar wilde ooh zo graag eens even helemaal verzorgd worden, nergens aan denken gewoon volledig verzorgd worden. Vanuit die gedachte maak ik nu de volgende stap en wil ik jou die kans ook geven! Voor maar 445 euro, gewoon instappen en 4 dagen onbezorgd genieten!!

Vanaf donderdagmiddag laat je de boel de boel en begint de ruimte voor jezelf! Je stapt in de FrankLin bus en samen rijden we met een tussenstop in vier uur naar Sauerland. Haus Hirtenhof is vier dagen jouw uitvalbasis om heerlijk te genieten van de zuiverende luchten waarin deze vakwerkboerderij gelegen is. Aan eten en drinken zal je niks ontbreken, we verzorgen heerlijke gezonde maaltijden. Ervaar op een diep niveau de kracht van dru yoga en meditaties en leer in de praktijk te leven met aandacht! We kijken uit naar je komst!

Wat:  4 dagen ZEN met gezonde voeding, yoga, meditatie, wandelingen en mogelijkheid tot extra voetreflexmassages en/of reikibehandelingen.
Wanneer: van donderdag tot en met zondag. Actuele data: 30 maart t/m 2 april en 28 sept t/m 1 oktober
Waar: Haus Hirtenhof, Willingen/Eimelrod, Sauerland, Duitsland
Deelnemers: maximaal 6 deelnemers, gemengd en twee docenten.
Kosten: € 445,- alles inculusief
Aanmelden: je kan een mail sturen naar gastvrouw Linda: linda@franklinreizen.nl of bellen/appen naar 06-27267929

Overzicht