achtdaagse vakantie Rhodos

groeten uit Rhodos stad

Het eiland Rhodos is al jarenlang één van de populairste vakantiebestemmingen binnen Griekenland. Het ideale strandweer zorgt er voor dat het eiland Rhodos  vooral  onder  de  zonaanbidders  erg  populair  is.  Buiten  een heerlijk dagje  strand  gaan  we  ook  nog  winkelen  in  de  schattige,  pittoreske,  oude binnenstad  van  Rhodos  stad.  Hier  heeft  de  Kolossus  van  Rhodos,  een  reusachtig bronzen beeld van de zonnegod Helios, gestaan. Ook wel bekend uit Bassie en Adriaan. We bezoeken ‘Het witte stadje’ ofwel Lindos, dat zijn naam te danken heeft aan de witte huisjes die in het dorp staan. We gaan naar Epta Piges, waar de Zeven Bronnen zich bevinden die samenkomen in stromende beekjes. Voor de liefhebbers is er een wandeling te maken door een 186 meter lange tunnel die slechts 75 centimeter ‘breed’ is. Schoenen uit! Ook een bezoek aan De Vlindervallei mag natuurlijk niet ontbreken.

Voor 1375 euro onbezorgd genieten? Ja!

Neem dan contact met ons op en beleef samen met ons

deze onvergetelijke vakantie!

reserveer Rhodos 15 juni t/m 22 juni 2023

Digitale brochure ontvangen? Vraag hier aan!