Nadine

Lang niet gezien!

Ik ben in aanraking gekomen met de stichting door Frank, door zijn werk bij clubwerk. Ik ben destijds een keer me geweest naar Sauerland en dit was super goed bevallen.
De bewoners vinden de vakanties altijd erg leuk en ik ben blij als ik mee kan. Je zag dan een hele andere kant van hen.
Inmiddels heb ik een andere baan en werk ik vooral in de nachten. Vrijwilligerswerk is hierbij goed te combineren en zo zie ik m’n oud cliënten ook weer eens. De laatste vakantie in de Lutte was ook weer een groot succes.
Wat ik zo leuk vind aan FrankLin is dat de vakanties erg breed zijn, van lekkere luier vakantie tot aan actieve. Voor elke deelnemer wat wils.

Mijn eerste ervaring vond ik heel leuk, in Sauerland. Alles was nog helemaal nieuw, dus wij wisten nog niet wat te verwachten. We hebben toen van alles gedaan: dierenpark, gondel tocht naar boven op de berg, wandelen en heerlijk pannenkoeken bakken. Ook vond ik de zorgvakanties leuk. Dit zijn wat rustigere vakanties, maar helemaal aangepast op de deelnemers; voor de een lekker ontspannen en de ander lekker shoppen.
De huifkartocht was bij mij wel de favoriet. Wat een prachtige omgeving en de glimlachen kwamen dan ook niet van het gezicht bij de deelnemers.

Ik hou van surfen/snowboarden of wandelen, maar ook lekker op het strand liggen en niks doen. Mijn laatste vakanties waren vooral gericht op motorrijden. Zo zijn we door Canada gereden met de motor. Dat was een hele ervaring.
Ik zou heel graag naar Australië, New-Zeeland of Costa Rica willen. De natuur lijkt mij fantastisch om te ontdekken en te bezoeken

Niels

Partytime!